Samlerværdig moderne Speedmaster? Eller Tudor Big Block?
Jeg går lidt og spekulerer i at indkøbe en Speedmaster til min ydmyge samling. Omega er relativt "nyt" for mig og især Speedmasteren har jeg egentlig aldrig været heeelt pjattet med. Jeg har mest rodet med de vandskyende Omegaer, men efter mit IWC GST lettede, så skal jeg bruge et Chronograph ur og det blir IKKE et Daytona. Samtidig er min interesse for Omega blevet markant større efter dette års Basel messe og så tæmkte jeg hvilken model fra Omega er/var skelsættende og mest ikonisk - Og det vil mange nok mene er Speedmasteren

Økonomisk anlagt som jeg er så vil jeg gerne ha et ur som holder prisen fornuftigt - Det behøver såmænd ikke stige i værdi, bare det holder prisen.

Min absolutte favorit set ud fra et æstetisk synspunkt er en Apollo 15 35 års jubilæumsudgave med Panda skive..... Jeg er VILDT forelsket i den skive. Men holder den prisen?

Er der evt alternativer som kunne være mere interessante?? Har lånt en vintage Speedmaster af Mads som min far måske skal købe...Jeg har gået med den siden i går indtil den gamle kommer på besøg....Og der er sgu også noget over sådan en gammel svend!!!

Skal jeg kigge på andre mærker som rammer noget af det samme hos mig, så er Tudor Big Block ref 79160 nok det nærmeste - Og her blir det i Rolex familien...

Hvad vill du vælge og hvorfor?

/MortenKN
Svar

Beskeder i denne tråd
Samlerværdig moderne Speedmaster? Eller Tudor Big Block? - af MortenKN - 22-05-2013, 02:19 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)