05-05-2019, 09:37 PM
(05-05-2019, 08:45 PM)Avantismo Skrev: Venter i spænding...
OK, nu kan jeg endelig udløse spændingen (også i forhold til mig selv) !!
Jeg har netop bestilt og betalt et Breitling Aerospace Evo fra 2015 fra den portugisiske sælger. Jeg fik forhandlet prisen lidt ned, så den var på nogenlunde samme niveau som Avantagen - 16K incl. forsendelse og betaling via Chrono24´s Escrow service.
Det som nok gjorde udslaget var at jeg gik med hvad jeg kendte - som mange af jer ved, har jeg før haft et Evo, blot med grå skive, som jeg var rigtig glad for. Derfor var Evo´en med sort skive det sikre valg.
Avantagen er super flot og det eksemplar jeg overvejede var i exceptionel stand - men jeg havde svært ved at forestille mig uret på min arm, idet jeg aldrig har set en Avantage på andet end billeder af uret på andres arme.
Jeg skal ikke afvise, at spørgsmålet om urenes alder også har spøgt lidt i min beslutning, men det har ikke været det afgørende - navnlig ikke da Avantagen var i den stand, den var.
Men her kommer et par af sælgers billeder af det ur, jeg har købt - remmen der er vist følger med (dog ikke lige min kop the) plus 2 ekstra led til lænken. Forventet levering iflg. Chrono24 mellem den 10 og den 13 maj, så nu er der startet et nyt "waiting game", men dog denne gang med bevidstheden om, at der er noget konkret at vente på !!
(PS: Så nu kommer der snart nogle af mine andre ure til salg - og Kim/Avantismo, der er jo så altså et exceptionelt flot Avantage til salg fra en super sympatisk sælger i Østrig

/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)