05-05-2019, 12:56 PM
Godt, at jeg ikke er den eneste der er utålmodig !!
Hvis det bliver Avantage og ikke Evo (kommer helt an på den langsomme sælger
), så bliver det den med kun 3 talmarkeringer - jeg er ikke særligt vild med versionen med "planke-struktur" på skiven, idet jeg synes at det ødelægger "enkelheden".
Har dog set nærmere på billederne fra den spanske forhandler af Avantagen og det ser faktisk ud som om uret er en smule (over-)poleret, så jeg har skippet den som en mulighed. Har dog også en anden Avantage mulighed fra en privat sælger i Østrig (også indenfor EU), hvor den står absolut skarpt !! Prisen er nogenlunde den samme.
Jeg vil dog fortsat foretrække Evo´en, men vakler lidt frem og tilbage !
Hvis det bliver Avantage og ikke Evo (kommer helt an på den langsomme sælger
Har dog set nærmere på billederne fra den spanske forhandler af Avantagen og det ser faktisk ud som om uret er en smule (over-)poleret, så jeg har skippet den som en mulighed. Har dog også en anden Avantage mulighed fra en privat sælger i Østrig (også indenfor EU), hvor den står absolut skarpt !! Prisen er nogenlunde den samme.
Jeg vil dog fortsat foretrække Evo´en, men vakler lidt frem og tilbage !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)