04-05-2019, 10:04 AM
(04-05-2019, 05:35 AM)KimT Skrev: Jeg kender ikke sælgeren - desværre. Men mere interessant, hvad er du ved at købe?
He he he ............. jaeh, det kunne du lide at vide !!!?
Når og hvis beslutningen træffes, så skal I nok få lejlighed til at gætte på, hvad det er - men jeg vakler pt. mellem to meget forskellige ure............. de kan faktisk nok ikke være mere forskellige !!! Det eneste de har tilfælles, er at det begge er ure jeg har haft før
Foreløbigt har jeg bedt begge sælgere om bedre billeder og i mellemtiden forsøger jeg at argumentere for og imod det ene ur op imod det andet
Men jeg har nu endelig mulighed for igen af erhverve mig ét godt ur, omend i den lidt billigere ende af skalaen. Når og hvis det sker, vil de fleste af mine andre ure formentlig blive sat til salg.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)