01-04-2019, 11:22 PM
Mange tak skal I have og det er en af tingene der tiltaler mig - det er ikke et ur man møder så tit (som nævnt i en anden tråd, så kan jeg godt lide limited editions :-)!
Derudover er der flere ting der tiltaler mig (udover skiven):
- High-beat værket
- Stålet og den Zaratsu polerede kasse (i modsætning til Snowflake)
- GMT funktionen
Og endelig så er jeg blevet lidt vild med Grand Seiko (og Seiko) generelt - lige pludselig er over halvdelen af mine ur enten Seiko eller GS :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
For det ikke skal være løgn, så var det efter vi to talte sammen og du fortalte, at alle high-best modellerne startede med SBGJ. Så søgte jeg efter alle high-best modellerne på Chrono24. Der dukkede bl.a. SBGJ225 op og så faldt jeg for det med det samme. Der var to til salg på Chrono24 - et i Holland og et i Hong Kong. Jeg har så købt det fra Holland. Det er fra december 2018 og ser rigtig pænt ud :-)
Derudover er der flere ting der tiltaler mig (udover skiven):
- High-beat værket
- Stålet og den Zaratsu polerede kasse (i modsætning til Snowflake)
- GMT funktionen
Og endelig så er jeg blevet lidt vild med Grand Seiko (og Seiko) generelt - lige pludselig er over halvdelen af mine ur enten Seiko eller GS :-)
(01-04-2019, 03:10 PM)BadHamster Skrev: FedtDen variant må jeg tilstå ikke at kende til før nu - men den ser super flot ud - tillykke igen
Kan (og vil) du fortælle mere om hvor du fandt denne og hvorfor du lige valgte denne variant?
For det ikke skal være løgn, så var det efter vi to talte sammen og du fortalte, at alle high-best modellerne startede med SBGJ. Så søgte jeg efter alle high-best modellerne på Chrono24. Der dukkede bl.a. SBGJ225 op og så faldt jeg for det med det samme. Der var to til salg på Chrono24 - et i Holland og et i Hong Kong. Jeg har så købt det fra Holland. Det er fra december 2018 og ser rigtig pænt ud :-)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)