20-03-2019, 03:22 PM
(20-03-2019, 02:43 PM)onkeldunkel Skrev: Hold op en tynd omgang fra Rolex - har de fyret hele deres produktudviklingsdivision? Jeg er dog enig i, at Yacht-masterII ikke ville være dårlig, men jeg kommer ikke til at give knap 200K for den. Der er nogle gode PP'er, men de er jo bare ikke til at betale. Men som Keld skriver, så kan man da bruge pengene på noget andet :-)
Seadweeler i guld stål er lækker synes jeg, men man må sige at der viser at Basel for en del mærker kun bør foregå hvert 2. år. Næste år har Rolex måske en ny coke version ligesom den nye pepsi og de har deep sea i guld og stål. Sådan noget kunne 15 årige komme op med, så ikke imponeret, men med alle de modeller de har så er det også svært. De skulle lavet noget teknisk refinerende eller anderledes. Tritium rør på deres sportsmodeller og så tilbyde dem der er der nu og så også med tritium. Eller gangreserve på ihverfald deres dykkermodeller eller have mulighed for at have det og ikke have det. For mange ting er ensformigt. Sådan ser jeg på det hvis jeg skal meget kritiske øjne på det :). Og så eller koncentrere sig om at have korte ventelister på populære modeller frem for at underproducere med vilje. Men lad os nu se om Pepsi ikke kun har en ventetid på 6 måneder de sidste 3 måneder af 2019. Nu er den model jo old news.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)