18-03-2019, 07:58 PM
In-house blev jeg nysgerrig på da jeg købte mit Nomos Tangent og jo mere jeg læser om begrebet jo mere udvandet bliver det.. Flere ur-producenter skriver in-house hvis blot de modificere en smule på et 3.parts (ala ETA ) urværk og ønsker man et in-house urværk udviklet og producenteret af urproducenten skal der virkelig læses alt det med "småt" og idag er der vel kun en lille håndfuld som er 100% "selvforsynende"..
Tænker også "kravet" om in-house er betingene for opretholdelse af udviklingen indenfor urbranchen, ellers vil udviklingen bliver styret af 3. parts producenter og ur-branchen bliver derved reduceret til ur-designer - groft fortolket..
For mig er prisen er afgørende for hvor meget jeg ønsker in-house og mit næste ur bliver noget med in-house da det for mig tilføjer lidt ekstra til uret på armen..
Tænker også "kravet" om in-house er betingene for opretholdelse af udviklingen indenfor urbranchen, ellers vil udviklingen bliver styret af 3. parts producenter og ur-branchen bliver derved reduceret til ur-designer - groft fortolket..
For mig er prisen er afgørende for hvor meget jeg ønsker in-house og mit næste ur bliver noget med in-house da det for mig tilføjer lidt ekstra til uret på armen..

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)