24-02-2019, 09:24 PM
Det endte lykkeligt - jeg har nu både fået solgt mit Seiko Grey Dawn og mit VC Overseas - begge dele gik supergodt. VC'en blev købt af en meget venlig dame, som skulle give uret som gave til sin mand (what a wife :-)). Hun arbejder hos Dior indenfor smykker og ure, så afhentningen blev arrangeret af Exnet i Paris, men det var FedEx, som hentede uret hos mig kl. 15.00 om eftermiddagen og det blev leveret til hende i Paris kl. 11.00 næste dag. Derefter godkendte hun med det samme udbetalingen og pengene er på vej (kan jeg se i min netbank). De skulle gerne stå på min konto i morgen. Så alt i alt en super oplevelse.
Jeg havde hævet prisen på VC'en med 4.000 DKK, da jeg egentlig havde besluttet mig for ikke at sælge og på Chrono24 får man ikke lov til at slette annoncen før efter 3 mdr. Jeg tænkte derfor prisstigningen var en måde at "slippe" for købere på. Jeg havde åbenbart bare ikke sat det højt nok, for køber betalte fuld pris og så blev jeg "nødt" til at sælge det :-)
Så nu er mit Master Compressor Extreme World Chrono også røget på Chrono24 - den tror jeg bliver lidt sværere at slippe af med. Det er en limited edition, men Chrono.dk har en magen til, til salg og de har sat deres ret billigt (synes jeg :-)). Jeg har dog ikke travlt.
Jeg havde hævet prisen på VC'en med 4.000 DKK, da jeg egentlig havde besluttet mig for ikke at sælge og på Chrono24 får man ikke lov til at slette annoncen før efter 3 mdr. Jeg tænkte derfor prisstigningen var en måde at "slippe" for købere på. Jeg havde åbenbart bare ikke sat det højt nok, for køber betalte fuld pris og så blev jeg "nødt" til at sælge det :-)
Så nu er mit Master Compressor Extreme World Chrono også røget på Chrono24 - den tror jeg bliver lidt sværere at slippe af med. Det er en limited edition, men Chrono.dk har en magen til, til salg og de har sat deres ret billigt (synes jeg :-)). Jeg har dog ikke travlt.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)