22-02-2019, 10:22 PM
Hvad er det lige, det dersens Panerai!!! Nogle gange føler jeg mig voldsomt tiltrukket af f.eks. PAM372, så kommer jeg tilsat tænke på “bøffens” størrelse. Puh, turnoff. Men der er sgu et eller andet frækt ved den 47mm. klokke.
Jeg havde et 45,5mm PO, det er det eneste ur jeg har solgt, det var for voldsomt/stort til mit håndled. Ellers var det et dejligt ur. Ved godt den også findes i 42 og mindre. Men de er uharmoniske i mine øjne.
Men tilbage til PAM. Der er også kantstens afskrivningen at tænke over. Er lidt skør, men mine ure skal være jomfruelige når de erhverves. Altså hvis PAM 372 skulle afskrives, pga. størrelsen så gør det alvorligt ondt i en almindelig kabelbisses øjne:-)
Alt i alt så er drømme jo toldfri. Og der popper nok noget andet op engang.
Billede tyvstjålet fra nettet....
Jeg havde et 45,5mm PO, det er det eneste ur jeg har solgt, det var for voldsomt/stort til mit håndled. Ellers var det et dejligt ur. Ved godt den også findes i 42 og mindre. Men de er uharmoniske i mine øjne.
Men tilbage til PAM. Der er også kantstens afskrivningen at tænke over. Er lidt skør, men mine ure skal være jomfruelige når de erhverves. Altså hvis PAM 372 skulle afskrives, pga. størrelsen så gør det alvorligt ondt i en almindelig kabelbisses øjne:-)
Alt i alt så er drømme jo toldfri. Og der popper nok noget andet op engang.
Billede tyvstjålet fra nettet....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)