22-02-2019, 01:52 AM
(21-02-2019, 08:16 AM)Stenstrup Skrev: Frygtelig at høre om din far.
2 af de mest fleksible super AD urmagere jeg har hørt om er M.C. Mortensen og Halse, men hvis du er i København ville jeg ikke have noget imod Klarlund hvis de selv kan sørge for servicen. Normalt sender de ud, men hvis du er villig til lang ventetid og der et vidst over 10 - 13 uger, så er de også ret gode.
Alt der skiftes ud får du tilbage og der skal du selvfølgelig også bede om. Men måske vil de nøjes med værks dele og nye trykknapper og glas. Men selv om du skulle få lynette skiftet og visere, så så længe du har du de gamle dele er alt ok. De skal ihvertfald passse på ikke at ødelægge viserne. De 2 gamle visere var bøjet på mit Omega Sub Chrono fra Swatchgroup i Tyskland. Personligt ville jeg bare have skiftet værks dele og måske trykknapper og glas hvis det er muligt bare at få det gjort. Jeg ville ikke få uret poleret, selv om serviceprisen nok ikke ændre sig. Og når du kun går med det ved få lejligheder så ville jeg bare trække det op 1 - 2 gange om måneden så olien hele tiden bliver rørt en smule.
Tak for svar Stenstrup.
Vil lige se tiden an mht. div. alternativer til Swatchg. Begrænser det nok kun til værk og glas.
VH Peter
Sent from my iPhone using Tapatalk
(21-02-2019, 05:21 PM)willy Skrev: My advice is to send your watch to PN ,he is on this site.He is a modest man so
i must tell you that he is a genius at restoring watches that other watchmakers
give up on.He always does documented and perfect work,and he is a expert
on Omega.Do not send it to the Omega factory.Get in touch with Per,and talk
to him about your watch.tel 40748206.
You will thank me for this advice later,believe me.
Thank you Willy

I phone Per soon!
Regards
Peter
Sent from my iPhone using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)