Salg på Chrono24 - køber vil afhente vha. kurer
Det er gennem Chrono24, så jeg ville ikke sende adressen før pengene var indbetalt til Chrono24.
(13-02-2019, 02:22 PM)KimT Skrev: Det ville jeg være lidt mistænkelig overfor, medmindre penge var afregnet på forhånd.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak for svar (også til Kim :-))

God ide - jeg tænkte man måske kunne tage et billede af pakken og ID fra kureren sammen.

Derudover kunne man tage billeder af uret mens man pakker det ind/ned.

Jeg har også lige solgt mit Seiko til 5.000 - der er jeg ikke så bekymret, men med VC’en er det bare lidt flere penge :-)

(13-02-2019, 02:51 PM)omegafan Skrev: Er enig med Kim her, det vil i den grad være en fordel, hvis der er afregnet på forhånd.

Med hensyn til bevis kan du måske tage billeder af processen eller sørge for, at kureren får registreret leveringen på en måde, hvor du har et bevis, eller for eksempel ved at bede om en kvittering for afleveringen.

I forhold til det juridiske mener jeg, at varen sådan set er leveret, så snart du har afleveret pakken til kureren - så skal du selvfølgelig bare bevise, at du rent faktisk har afleveret den til kureren.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Beskeder i denne tråd
Salg på Chrono24 - køber vil afhente vha. kurer - af onkeldunkel - 13-02-2019, 02:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)