23-01-2019, 05:40 PM
Så er "dagens ur" afhentet i pakkeshoppen og er kommet på armen !! Nu resterer bare at bestemme sig for, hvilken rem der passer bedst på uret ............... eller om der skal investeres i en Erica´s Originals specifikt til dette ur ? Jeg er ikke så vild med den "faux carbon" rem, der medfølger og jeg kan næsten ikke nænne at bruge nylonremmen.
Mon ikke mange som har set mine posts allerede har regnet ud, hvilket ur der er tale om (jeg har været "månesyg" lige siden Miwes og HenrikA flashede deres herinde ) ......... ellers kommer det her
Mon ikke mange som har set mine posts allerede har regnet ud, hvilket ur der er tale om (jeg har været "månesyg" lige siden Miwes og HenrikA flashede deres herinde ) ......... ellers kommer det her
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"