13-01-2019, 05:57 PM
Hej med jer.
Jeg har besluttet mig for at jeg er kommet til det at jeg skal have et ur i mit liv :).
Jeg er derfor igang med at undersøge hvad der er spændende, og håber I kan hjælpe mig lidt. Også selvom
mange af urene jeg ser herinde, måske er lidt over mit budget :)
Er kommet frem til at jeg vil have et automatisk ur, og ville foretrække safirglas. Budgettet ligenu
er 2k, da jeg også vil være sikker på at det er noget jeg vil gå med hver dag.
Seiko ser spændende ud, hvor jeg lige overvejer jeg meget Seiko SKX009, eller også et Seiko5 ur.
Begge er automatiske, og ingen af dem har safir glas. Fantastisk. Min tanke om at det skal være safir er, at der bliver tumlet en del med min søn.
Kan I dele lidt viden med mig? Måske et andet mærke jeg skal overveje.
Med venlig hilsen
Rasmus
Jeg har besluttet mig for at jeg er kommet til det at jeg skal have et ur i mit liv :).
Jeg er derfor igang med at undersøge hvad der er spændende, og håber I kan hjælpe mig lidt. Også selvom
mange af urene jeg ser herinde, måske er lidt over mit budget :)
Er kommet frem til at jeg vil have et automatisk ur, og ville foretrække safirglas. Budgettet ligenu
er 2k, da jeg også vil være sikker på at det er noget jeg vil gå med hver dag.
Seiko ser spændende ud, hvor jeg lige overvejer jeg meget Seiko SKX009, eller også et Seiko5 ur.
Begge er automatiske, og ingen af dem har safir glas. Fantastisk. Min tanke om at det skal være safir er, at der bliver tumlet en del med min søn.
Kan I dele lidt viden med mig? Måske et andet mærke jeg skal overveje.
Med venlig hilsen
Rasmus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)