Tudor BB 58 - OG Tudor/Rolex associationen
(08-01-2019, 06:07 PM)Watchon Skrev: .... så smider CFNISSEN lige en billedtråd, og hvor er det smukt det BB58. Sjovt nok synes jeg at Seamaster 300m med "fake patina" er plat, men Gilt skiven kan et eller andet. Og umiddelbart, når man lige scroller ned og møder BB58 på Nato så er det måske i virkeligheden ret langt fra Subbens design, måske er det stadig min mentale tilstand der tynger Tudor her i huset!...

Kan du SÅ komme afsted. Synes de andre input også dækker Tudor’s moderne/nutidige position. Navlestrengen til Rolex er klippet nok til at der er solid forskel.

Om det skal være NATO eller læder skal du nok lige checke. Du skal ikke undervurdere læderremmen. Den giver et solidt, underspillet look. NATO’en får dog nogle andre farver frem. Så cool.

Og jeg er helt enig i at man ikke skal være kunde hos et firma, der ikke hjælper en med at blive det. Hele det kunstige efterspørgselscirkus er en kæmpe turn-off for mig. Gælder også for min holdning til et andet kendt high-end mærke, i øvrigt.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb, Stoffer
Svar

Beskeder i denne tråd
Tudor BB 58 - OG Tudor/Rolex associationen - af cfnissen - 08-01-2019, 06:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)