08-01-2019, 06:07 PM
(08-01-2019, 04:49 AM)KlausM Skrev: Jeg ved ikke om det er til nogen hjælp men i sidste ende er det jo et spørgsmål om smag, behag, følelser og muligvis pengepung om man vælger Rolex eller Tudor. Jeg synes Rolex design er klart skarpere og med et bedre materiale valg end det jeg ser fra Tudor. Tudor som så mange andre mærker siger mig ikke så meget, så for mig er det ikke et spørgsmål om enten Tudor eller Rolex. Du hænger dig meget i dette lillebror syndrom og det forsvinder nok ikke bare sådan lige. Du bliver først glad for den BB58 den dag du ikke tænker Rolex når du ser på Tudor. Hvis du var klar til Tudor nu havde du nok ikke lavet dette opslag. Sådan tænker jeg.
Mvh
Klaus
Tak for alle jeres svar.
KlausM nu sad jeg og læste hvad du skrev, og tænkte egentlig "God pointe, jeg ikke er klar til Tudor", men så smider CFNISSEN lige en billedtråd, og hvor er det smukt det BB58. Sjovt nok synes jeg at Seamaster 300m med "fake patina" er plat, men Gilt skiven kan et eller andet. Og umiddelbart, når man lige scroller ned og møder BB58 på Nato så er det måske i virkeligheden ret langt fra Subbens design, måske er det stadig min mentale tilstand der tynger Tudor her i huset!
Jeg kan høre at mange faktisk er med på Tudor-vognen her, om ikke andet kan det nok flippes igen med et mindre tab hvis jeg fortryder.
P.s. jeg drøftede igår splittelsen med konen, og hun sagde "husk nu hvor træt du var af dit rolex" (som var 14060) - med henvisning til at jeg brokkede mig lidt over de kommentarer jeg samlede op løbende: jantelovs-rolex-er-jo-dyrt-nå-har-du-et-rolex bemærkninger (Ja jeg bor i det mørke jylland). Det "problem" ville et BB58 nok løse

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)