06-01-2019, 11:29 PM
(06-01-2019, 11:24 PM)kockamok Skrev: Når du skriver at remmen skal være kraftig, hvilken form for NATO skal jeg så gå efter? Vil deres almindelige NATO være kraftige nok på Watch Bandit? Hvad er forskellen på almindelig og Zulu?
Zulu var oprindeligt en rem, der blot blev trukket gennem urets stifter uden det ekstra loop, der er i en NATO rem - i dag er det dog mere brugt til en NATO rem i meget kraftig nylon og med rundede og kraftigere metal hardware. Det er en smagssag om man kan lide dem - jeg personligt bryder mig ikke om dem, idet jeg finder dem for voldsomme.
Når jeg taler om en kraftig NATO rem, så mener jeg i forhold til stoffet de er lavet af - mange af de oprindelige NATO remme fra f.eks. Phoenix o.lign. er lavet af tyndt nylon, hvor remmen skal være spændt stramt for at holde uret på plads på armen (det er i hvert fald min oplevelse). Remmene fra WatchBandit er kraftigere og har således nemmere ved at holde uret stabilt på armen blot ved hjælp af "stivheden" i stoffet, hvis du forstår ?
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)