06-01-2019, 02:34 PM
(06-01-2019, 02:12 PM)pbr Skrev:(06-01-2019, 02:05 PM)stenstrupigen Skrev: Så dette er mine bevægelsesgrunde for hvad jeg synes.
Hvad du påstår at have læst på Tukjærs hjemmesiden ("fin" indirekte måde at ramme en konkurrent på, iøvrigt) er overhovedet ikke noget, jeg kan genkende fra mine egne urkøb og hvis man læser andres erfaringer herinde, så gælder dette heller ikke for dem.
Årsagen er nok nærmere, at brugte ure i den prisklasse (som jo fra ny har kostet langt mere) er i direkte konkurrence med de nye ure, du selv forhandler !!
Tukjær er da ingen konkurent synes jeg. Det er da meget lidt. Vi har vidt forskellige kunder. Han sælger mange brugte ure, der ikke er voldtsomt gamle og brugte og de er efterset og reguleret fint og med 2 års garanti, så man kan forvente et godt "resultat" hvis jeg kan sige det sådan.
Hans udvalg er også ekstrem lille da han har alle sine ure på "nærlager". 99,8 % af mine ure er på "fjernelager" og skal bestilles hjem, hvilket gør at jeg kan have mange ure på siden uden at skulle have 10 mill. kr. ude på ure som lagervarer.
Så nej. Vi er egenlig ikke konkurrenter imod hinanden synes jeg. Han har også en super base på Facebook med mange tilmeldte, og det nyder mange godt af. Især er der en del urmagere på tekniksiden som alle hurtig kan få råd af, så jeg tror heller ikke han ser mig som en konkurent. Det er der i det store hele ingen grund til synes jeg.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)