06-01-2019, 10:24 AM
For mig vil det også være Aerospace modellen der er favoritten, selvom Navitimer nok på papiret er den helt store klassiker.
Jeg har altid synes at Aerospace modellen havde sin helt egen "sjæl".
Visuelt og stil mæssigt er det lige i skabet i forhold til min smag.
Det Aerospace ur, som jeg havde, var Avantage modellen og det var utroligt komfortabelt og havde en helt perfekt størrelse.
Mange nyere urnørder vil helt sikkert vælge det fra tidligt i en proces, da det jo ikke kører med mekanisk urværk, men "bare" med et batteri quartz værk.
For mig betød det ingenting. Uret gik super præcist i forhold til andre ure i samme prisniveau.
Jeg sagde KUN farvel til mit Aerospace for nylig, da jeg havde mulighed for at få et MM600 i kassen.
Jeg har altid synes at Aerospace modellen havde sin helt egen "sjæl".
Visuelt og stil mæssigt er det lige i skabet i forhold til min smag.
Det Aerospace ur, som jeg havde, var Avantage modellen og det var utroligt komfortabelt og havde en helt perfekt størrelse.
Mange nyere urnørder vil helt sikkert vælge det fra tidligt i en proces, da det jo ikke kører med mekanisk urværk, men "bare" med et batteri quartz værk.
For mig betød det ingenting. Uret gik super præcist i forhold til andre ure i samme prisniveau.
Jeg sagde KUN farvel til mit Aerospace for nylig, da jeg havde mulighed for at få et MM600 i kassen.
Mvh Kim

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)