04-01-2019, 07:05 PM
Ha ha ............ uanset hvad, så er det alligevel en trøst, at det gik til dig, når det skulle være - at du flippede det hurtigt, skyldtes jo nok også delvist, at uret ikke så længe efter vores byttehandel med IWC´en og Pam 176, måtte en tur på "skadestuen" og have et nyt kronerør.
Jeg ved, at du kun handler pga. passion !
Til gengæld har jeg før oplevet at lade mig overtale til at lave en byttehandel, hvor jeg lod et ur smutte, jeg egentlig var glad for, kun fordi den anden part i byttehandelen virkede ekstremt ivrig for at få uret - blot for at opleve at vedkommende flippede det 3 dage efter !!
Så bliver man efterladt med en følelse af, at iveren for at lave byttehandelen i realiteten måske kun var fordi det ur vedkommende endte med at få var mere salgbart end det han kom af med til mig !
Når man egentlig for en stor del kun gik med til handelen for at gøre en med-urnørd en tjeneste, så bliver man sgu sådan lidt .....................
Men jeg indrømmer, at det helt sikkert ikke behøver at have være tilfældet at det hang sådan sammen.
Jeg ved, at du kun handler pga. passion !
Til gengæld har jeg før oplevet at lade mig overtale til at lave en byttehandel, hvor jeg lod et ur smutte, jeg egentlig var glad for, kun fordi den anden part i byttehandelen virkede ekstremt ivrig for at få uret - blot for at opleve at vedkommende flippede det 3 dage efter !!
Så bliver man efterladt med en følelse af, at iveren for at lave byttehandelen i realiteten måske kun var fordi det ur vedkommende endte med at få var mere salgbart end det han kom af med til mig !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)