Chrono.dk v/ Thomas
KimT Skrev:Hvilken farve skive valgte du?Sendt via Tapatalk

En lidt sjov historie faktisk. Da jeg var på AP jagt fandt jeg et blåt til salg hos Chrono.dk, jeg skrev og spurgte om jeg måtte se det, men der var allerede en der var delvist interesseret - tilgengæld, hvis han sprang fra ville han gerne reservere det til mig. Jeg ventede så og torsdag fik jeg at vide at de skulle mødes fredag morgen og at hvis han sprang fra, måtte jeg gerne se det om eftermiddagen. Om eftermiddagen ringede jeg så (ja, jeg var utålmodig :P) og fik at vide det var solgt... MEN! Han havde faktisk fået tilbudt et sort, som han kunne få hjem, hvis det var. Det var lidt svært fordi jeg var lige låst fast på det blå, hvilket jeg synes rigtig godt om. Så jeg brugte en masse dage på alverdens fora hvor der blev diskuteret hvid, blå og sort - min beslutning var at sort ville være det "sikre", så jeg sprang på.

Kort tid efter havde Thomas fået det hjem fra Tyskland og jeg fik lov til at se det samme dag. Vi mødtes på en cafe hvor jeg så det og købte det Icon_party Da jeg kom hjem og så det i noget skarpere lys kunne jeg godt se at det var blåt! Icon_love Nu var forvirringen jo total - jeg havde først låst mig fast på blå, så havde jeg overtalt mig selv om at det måtte være sort og nu havde jeg så fået et der var blåt alligevel.

Anyway, jeg beholdte det blå er stadig glad for det :)
Svar

Beskeder i denne tråd
Chrono.dk v/ Thomas - af BimmerGeek - 18-05-2013, 07:34 PM
Re: Sv: Chrono.dk v/ Thomas - af KimT - 18-05-2013, 07:38 PM
Re: Chrono.dk v/ Thomas - af Stensbjerg - 18-05-2013, 07:45 PM
Re: Chrono.dk v/ Thomas - af Sociologen - 18-05-2013, 07:58 PM
Re: Chrono.dk v/ Thomas - af BimmerGeek - 18-05-2013, 09:25 PM
Re: Sv: Chrono.dk v/ Thomas - af KimT - 18-05-2013, 09:28 PM
Re: Chrono.dk v/ Thomas - af David.H - 27-05-2013, 07:10 PM
Re: Sv: Chrono.dk v/ Thomas - af KimT - 27-05-2013, 07:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)