23-12-2018, 03:32 PM
(23-12-2018, 03:10 PM)stenstrupigen Skrev: Jeg tog udgangspunkt i uret fra DBA på 34 mm. Derudover hvis prisen skal være på højst 7.000 kr. har jeg næsten ikke fundet nogle herhjemme fra på 36 mm eller 38 mm. Der var et par stykker på 34,5 og 35,5 på DBA til 2.500 - 5.500 kr.
Det er muligt, men det udtrykker du ikke - du får det til at lyde som om alle Omega Vintage er 34mm.
(23-12-2018, 03:10 PM)stenstrupigen Skrev: Jeg synes Omegas 34 mm er meget små, men meget klassiske. Skiven skal være ret velholdt synes jeg for at uret er flot.
Desuden er jeg ikke enig i, at det skulle være umuligt at finde i hvert fald et pænt Seamaster 36mm indenfor den priskategori, som trådstarter nævner. Desuden står der ingen steder, at det skal være i Danmark.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)