21-12-2018, 12:30 PM
Haha - nej, jeg er på ingen måder træt af mit Overseas - det er et fantastisk flot ur med så mange fine detaljer og i god størrelse. Det er også et man kan bruge til både casual og pænt brug + det er dejligt anonymt (ihvertfald for ikke-urtosser). "Problemet" er, at jeg har forelsket mig i IWC Portuguese/Portugieser Perpetual og hvis det skal realiseres, så skal jeg af med mit VC + mit JLC Master Compressor. Inderst inde ved jeg godt, at det tosset, for jeg siger farvel til to ure, som jeg er superglad for. Men det er som om djævlen tager ved en, når man først får smag for ure. Bare se KimT's tråd - han har dælme også været igennem nogle fine ure.
Mht. Seiko'en, så er jeg rigtig spændt på at få den på armen (hvis det lykkes :-)). Mht. prisen, så er vejledende vist omkring de 23.000, på Chrono24 ligger det omkring de 14.500 og jeg har betalt lidt mindre på eBay ;-)
Mht. Seiko'en, så er jeg rigtig spændt på at få den på armen (hvis det lykkes :-)). Mht. prisen, så er vejledende vist omkring de 23.000, på Chrono24 ligger det omkring de 14.500 og jeg har betalt lidt mindre på eBay ;-)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)