27-11-2018, 11:13 AM
Ja, man har jo lov til at drømme - det er utrolig så meget tid jeg bruger på at tænke på ure :-). Og ja, det er i dressur kategorien og jeg er altid til det underspillede - tidligere i denne tråd stod der stealth wealth - det er et godt og meget passende udtryk til hvad jeg går efter. Det var også det, der tiltalte mig ved min Vacheron Constantin - det er kun ægte kendere, som ved hvad det er - det kan jeg godt lide.
Jeg blev faktisk også overrasket over hvad man kunne få JLC PC'en for - det er også et utrolig flot ur. Jeg kan bare også virkelig godt lide IWC'en.
Jeg blev faktisk også overrasket over hvad man kunne få JLC PC'en for - det er også et utrolig flot ur. Jeg kan bare også virkelig godt lide IWC'en.
(26-11-2018, 11:29 PM)jk Skrev: Det er jo spændende overvejelser. Guld er da særdeles velegnet til ure, og det holder sig fint. Det er jo dressur kategorien, vi her taler om, formoder jeg![]()
Jeg er helt enig med dig i valget af ref. 5023 i hvidguld og grå skive. Den er så underspillet i al sin herlighed. Jeg er også til IWC, men må indrømme, at det er imponerende, hvad man kan erhverve en JLC PC for. Held og lykke med planerne. Hvad siger fruen til en el-cykel?
JK

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)