26-11-2018, 09:59 PM
Tak for svar og ja, helt enig - jeg har altid været IWC mand og må erkende at det er jeg nok stadig inderst inde :-). Den VC der er godt nok lækker - jeg har et VC Overseas Chronograph, som jeg også er rigtig glad for, men den ville skulle lade livet hvis jeg skulle have et IWC'erne ovenfor (og det vil ikke være en nem beslutning). AP'en er også flot, men jeg synes man får for lidt ur for pengene (=komplikationer) og så synes jeg det er lidt for dresset til mig. Jeg har dog prøvet 15400 flere gange - det sidder rigtig godt og lænken er utrolig flot, men næsten mere smykke end ur.
Mht. guld, så er jeg næsten sikker på, at det er noget med alderen - de har aldrig sagt mig noget, men nu når jeg nærmer mig de 50 - synes jeg lige pludselig de er fantastisk flotte :-). Jeg vil dog helst ikke betale ekstra kun for materialets skyld, så hvis en given model kan fås i stål, så vil jeg nok altid købe den (men det kan man ikke med 5023 og 5034).
Der er også et par JLC'er, som er superflotte:
Duometré Chronograph

og
Master 8 days Perpetual

Tror snart jeg spørger konen om vi virkelig har brug for 2 biler :-D
Mht. guld, så er jeg næsten sikker på, at det er noget med alderen - de har aldrig sagt mig noget, men nu når jeg nærmer mig de 50 - synes jeg lige pludselig de er fantastisk flotte :-). Jeg vil dog helst ikke betale ekstra kun for materialets skyld, så hvis en given model kan fås i stål, så vil jeg nok altid købe den (men det kan man ikke med 5023 og 5034).
Der er også et par JLC'er, som er superflotte:
Duometré Chronograph

og
Master 8 days Perpetual

Tror snart jeg spørger konen om vi virkelig har brug for 2 biler :-D

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)