17-11-2018, 11:51 AM
Jeg kan virkelig godt mærke at min urinteresse er sat helt på vågeblus for tiden. Det betød at der faktisk ikke rigtig var noget der fangede mig i går og jeg heller ikke fik taget nogle billeder udover et par hurtige (dårlige) med telefonen. Omega og Glashütte var mine to favorit stop på EXPO'en. Glashütte med sine Pano modeller og en fantastisk entusiastisk urmager samt Omega med de altid søde repræsentanter og flere forskellige modeller af ure jeg synes om. Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg er svært glad for deres ure og højest på min ønskeliste står stadig det nye Seamaster med blå skive på blå gummirem.
Det og så en anden gæsts ur, nemlig det Blancpain Fifty Fanthoms Bathyscaphe som jeg har kigget en del på, var mine favorit ure. Det var dog ikke nøjagtig den version jeg har overvejet, men det var fedt lige at få det på armen, således at jeg kunne få bekræftet at størrelse og look var lige mig.

Det og så en anden gæsts ur, nemlig det Blancpain Fifty Fanthoms Bathyscaphe som jeg har kigget en del på, var mine favorit ure. Det var dog ikke nøjagtig den version jeg har overvejet, men det var fedt lige at få det på armen, således at jeg kunne få bekræftet at størrelse og look var lige mig.

Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)