13-09-2018, 10:44 AM
jeg vil lige afslutte tråden med at fortælle at et led til lænken på mit Sinn ankom og finder uret rigtig flot på lænken.
Lænken passer nu perfekt og vil nok blive det foretrukne til uret.
Jeg er faktisk imponeret over at man som privat person kan handle på deres hjemmeside og bestille tilbehør/reservedele til sit Sinn ur
Der lå i posen ud over et led også et par ekstra skruer.
jeg smider lige et par billeder senere af uret.
Ps. uret skulle være justeret, men taber 15 sek. i døgnet og nu må vi se når jeg lige får gået lidt mere med uret....jeg ved ikke om det kan ændre sig ?
Ved nogen af jer herinde om det kan være rigtigt ?? - at Sinn har en inaktiv gasart i deres urkasser som skulle beskytte smøringen af uret...altså at olien holder længere ??
Lænken passer nu perfekt og vil nok blive det foretrukne til uret.
Jeg er faktisk imponeret over at man som privat person kan handle på deres hjemmeside og bestille tilbehør/reservedele til sit Sinn ur
Der lå i posen ud over et led også et par ekstra skruer.
jeg smider lige et par billeder senere af uret.
Ps. uret skulle være justeret, men taber 15 sek. i døgnet og nu må vi se når jeg lige får gået lidt mere med uret....jeg ved ikke om det kan ændre sig ?
Ved nogen af jer herinde om det kan være rigtigt ?? - at Sinn har en inaktiv gasart i deres urkasser som skulle beskytte smøringen af uret...altså at olien holder længere ??
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)