Afstemning: What to do ?
Quartz
Auto
Stål
Stål + PVD
PVD
[Vis resultater]

Note: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere er i stand til at se hvad du stemte.
Når ens verden trænger til at blive "rusket" - nu med unboxing billeder m.v. :-)
Så er SBS endelig kommet på den ultimative rem imho - Erika’s Originals i “vintage” udførelse med sort DLC hardware + individualiseret med mit MA nr. i Forsvaret påtrykt !!

Kvikke hoveder vil bemærke at faldskærmsremmen er den samme type og farve som NDC remmen fra CWC - men det er simpelthen fordi denne farve og type i mine øjne er den, der klæder uret bedst.

Da det er versionen til “fixed bars” er remmen i den ene ende sat fast med en “skruet nitte” - en såkaldt “postskrue” - desværre havde “Erika” ikke lige flere af dem i sort DLC, hvilket er både kikset og skuffende for en så dyr rems vedkommende.

Men en tur på google gav mig en forhandler i Risskov, hvor de kunne købes billigt og derfor er der nu er par sorte af slagsen på vej i posten til mig, så den “vederstyggelighed” kan blive rettet ind

İmage

İmage

İmage

Man kan ikke se hele MA nummeret, hvilket er helt bevidst !

Jeg må sige at pasformen (pga bedre justeringsmuligheder) og komforten på denne rem er lysår bedre end alle NATO remme og også NDC remmen !!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar

Beskeder i denne tråd
Når ens verden trænger til at blive "rusket" - nu med unboxing billeder m.v. :-) - af pbr - 02-08-2018, 01:00 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)