12-07-2018, 12:32 PM
Med mindre at nogen kan fremlægge konkrete beviser på det modsatte så tror jeg nada på at de siger nej til penge fra folk som har bestilt disse ure,
da de jo som nævnt lever af at sælge dem, hvorfor skulle de care less om hvad den nye ejer gøre med sit eget ur?
Et hurtig gensalg til langt over listepris skaber kun endnu mere hype,
som mig bekendt intet brand er gået neden om hjem af endnu..
Han siger det han skal sige fordi Omega betaler hans (går jeg ud fra) betragtelige løn,
de skaber et bånd til deres kunder ved at sige at vi passer på jer over for disse "onde" folk som vil slå "ussel" mønt på disse ure,
det sætter mange mennesker i deres natur pris på og hvor mon de så står når næste ur skal købes, hvem har "onde" bagtanker her jeg spørger bare...
Jeg kan sagtens følge når Kim siger det er dårlig moral,
men dem som køber urene er ikke de eneste med en skal vi sige flosset moral,
de køber dem af samme årsag som Omega sælger dem for at tjene penge hvilke jeg ikke kan se noget galt i.
Jeg er kapitalist og glad for at leve i en fri verden,
derfor rør ting som dette mig ikke jeg kan (og gør) lade være med at støtte ting som jeg ikke deler holdning med,
i dette tilfælde er det særligt nemt da ingen af disse LE modeller slår den real deal i min bog.
da de jo som nævnt lever af at sælge dem, hvorfor skulle de care less om hvad den nye ejer gøre med sit eget ur?
Et hurtig gensalg til langt over listepris skaber kun endnu mere hype,
som mig bekendt intet brand er gået neden om hjem af endnu..
Han siger det han skal sige fordi Omega betaler hans (går jeg ud fra) betragtelige løn,
de skaber et bånd til deres kunder ved at sige at vi passer på jer over for disse "onde" folk som vil slå "ussel" mønt på disse ure,
det sætter mange mennesker i deres natur pris på og hvor mon de så står når næste ur skal købes, hvem har "onde" bagtanker her jeg spørger bare...
Jeg kan sagtens følge når Kim siger det er dårlig moral,
men dem som køber urene er ikke de eneste med en skal vi sige flosset moral,
de køber dem af samme årsag som Omega sælger dem for at tjene penge hvilke jeg ikke kan se noget galt i.
Jeg er kapitalist og glad for at leve i en fri verden,
derfor rør ting som dette mig ikke jeg kan (og gør) lade være med at støtte ting som jeg ikke deler holdning med,
i dette tilfælde er det særligt nemt da ingen af disse LE modeller slår den real deal i min bog.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)