Afstemning: What to do ?
Quartz
Auto
Stål
Stål + PVD
PVD
[Vis resultater]

Note: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere er i stand til at se hvad du stemte.
Når ens verden trænger til at blive "rusket" - nu med unboxing billeder m.v. :-)
(12-06-2018, 08:44 PM)Avantismo Skrev: Sort / Grå / Armygrøn spiller 110 %

Generelt er det nok de ensfarvede lidt afdæmpede remme med sorte fittings, der passer bedst - dog vil jeg indrømme, at jeg er lidt vild med RAF remmen, som på de sidste billeder ......... men det er jo nok fordi jeg selv udspringer fra Flyvevåbnet  Icon_blink

Jeg har overvejet at se om jeg kan finde en tynd mørkebrun læder NATO rem med sorte fittings - det tror jeg vil klæde uret. Det skal dog være tyndt læder, så uret ikke kommer til at ride for højt på armen. Måske en ZULU (der blot trækkes gennem remstifterne i ét lag) med en sort pvd deployant lås for at fuldende det hele  Icon_drool
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Når ens verden trænger til at blive "rusket" - nu med unboxing billeder ... - af pbr - 12-06-2018, 08:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)