Afstemning: What to do ?
Quartz
Auto
Stål
Stål + PVD
PVD
[Vis resultater]

Note: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere er i stand til at se hvad du stemte.
Når ens verden trænger til at blive "rusket" - nu med unboxing billeder m.v. :-)
Så kom der post fra England ........... det har været en laaang ventetid, selvom der kun er gået få dage  Icon_e_biggrin1

Her kommer der indledningsvist en flok "unboxing" iPhone fotos:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Som det kan ses, er det et ganske ydmygt emballage-setup, der er helt i tråd med urets image som et seriøst militært tool-ur !! 

De remme som ses, er 4 stk som jeg bestilte fra CWC ved samme lejlighed for at have noget af skifte med - sammen med de remme som jeg havde liggende i 20 cm har jeg nu nok til at jeg kan "pamme" !! Har iøvrigt 3 remme mere på vej i posten fra forskellige fabrikanter  Icon_smil

Her kommer lidt wrist shots af uret med de forskellige remme - vil meget gerne have feedback på hvilken rem I synes er fedest til uret  Icon_smil

Først på den medfølgende sorte rem med sorte fittings
İmage

Og så lige bagkassen også, når vi nu er i gang  Icon_blink 
İmage

Vintage Grey med blanke fittings
[/url][url=https://flic.kr/p/289bWo2]İmage

Olive Green med sorte fittings
İmage

Desert Tan med blanke fittings
İmage

Vintage Bond i US NATO udførelse (enkeltlags rem uden fittings og med stof rem-ende holder)
İmage

Royal Guards med blanke fittings
İmage

RAF Colours med matte fittings
İmage

Para´s Maroon med blanke fittings
İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • keldw, Larsb
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Når ens verden trænger til at blive "rusket" - igen !! - af pbr - 12-06-2018, 07:03 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)