08-06-2018, 09:54 AM
(08-06-2018, 08:06 AM)keldw Skrev: Så kom der en Update til tapatalk app’en, og jeg kan igen poste billeder.
Efter du startede tråden her, har jeg genopdaget kærligheden til CWC’en :-)
Fede billeder - nu er jeg bare endnu mere utålmodig efter at modtage min. Jeg skrev til Silvermans i går eftermiddag, idet jeg kan se, at selvom jeg afgav bestilling i tirsdags og prompte fik bekræftelse, så står min ordre stadig som "paid" men "unfulfilled" - jeg skrev til dem, at jeg havde en forhåbning om at uret blev afsendt i det mindste inden weekenden.
Nu må vi se - jeg ved ikke, om nogen herinde har kendskab til hvor hurtige de er til at ekspedere ordrer hos Silvermans ?
Gad vide, om du og jeg er de eneste herinde, der har en SBS - det kunne være sjovt at line dem op en dag !
Fsv. tapatalk, så er du ikke den eneste, der har haft problemer - jeg kan f.eks. ikke se de fine billeder som cfnissen har lagt op af sin nye Tudor osv.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)