Afstemning: What to do ?
Quartz
Auto
Stål
Stål + PVD
PVD
[Vis resultater]

Note: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere er i stand til at se hvad du stemte.
Når ens verden trænger til at blive "rusket" - nu med unboxing billeder m.v. :-)
(03-06-2018, 11:04 PM)JJG Skrev: Jeg ville tage stål/stål i quartz - på den sorte ville jeg være mere nervøs for “battle scars” end på stål.

Sent from my iPad using Tapatalk

Stål/stål er også super flot - men den findes ikke i quartz, hvis den skal have dato (hvilket jeg ikke vil undvære og derfor er den ikke med i “ligningen”).

Desuden så er den væsentligste begrundelse for at vælge quartz, autenticiteten i form af SBS modellen. Hvis det ikke skal være SBS udgaven, så vil jeg foretrække et mekanisk værk.

Jeg er nu ikke så nervøs for battle scars på den sorte udgave - jeg har set billeder af eksemplarer der er 15-20 år gamle og de ser ikke mishandlede ud (det kan selvfølgelig være fordi de er blevet passet på).

Iøvrigt, så fremgår det af CWC’s hjemmeside at de er DLC coatede og ikke PVD. Jeg har endnu ikke fået googlet forskellen

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Når ens verden trænger til at blive "rusket" - igen !! - af pbr - 04-06-2018, 07:32 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)