03-06-2018, 12:41 PM
(03-06-2018, 12:34 PM)keldw Skrev: Har selv en issued SBS, så er biased og støtter op om sort Quartz.
Takker - når nu jeg ikke har (og aldrig får) råd til en MilSub, såeh.............
Der findes jo mange urmærker, som efterligner "the real thing" som Precista, Marathon og mange andre - nogen af dem (som de nævnte) har sågar tidligere i deres navnes historie haft leverancer til militæret, men det har Citizen og Seiko jo også.
CWC er i mine øjne så tæt på den ægte vare, som man kan komme - iøvrigt, så er deres no date quartz stålversion jo i mange år blevet udleveret til Royal Marines, men er det ikke længere.
Desværre så er de virkelige militærure i dag jo blevet ramt af den allesteds nærværende spareiver i de fleste landes forsvar. Så i dag er det mest udbredte militærur i verden vel et Casio G-Schock i diverse standard versioner.
Jeg ville virkelig gerne se billeder af din SBS, Keld !! Jeg mener at huske, at du slår dine folder i hovedstaden så den dér med at slå vejen forbi og se med fingrene har desværre lidt lange udsigter !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)