23-05-2018, 07:28 PM
Havde som sådan ikke nogle planer for 2018, interessen var/er nedadgående (den periode har vi alle været i, tænker jeg)
Dog er det blevet til et Omega PO xl cal 2500. Det var for at få en daglig beater/dykker klokke.
Så det bruges i dagligdagen og på ferier.
Mit elskede Speedmaster bruger jeg typisk når jeg besøger kunder.
Mit Omega AT Bond bruges til specielle lejligheder, ja og så har det jo glas bagkasse og derfor er det på nu, da min eksem på håndleddet desværre er lidt i gang igen. Men så må Bond jo træde til :-)
Har også en Pingo, et G-Shock og et Omega lommeur.
Har ikke lyst til at sælge/bytte eller købe pt., jo jo hvis lottofar er i sit venlige hjørne så kan jeg da hurtig finde 5-6 ure der er på en ønskeseddel, men igen det har vi nok alle sammen.
Glæder mig til at se dit Dorny når det kommer... bliver spændende

Sent from my iPad using Tapatalk
Dog er det blevet til et Omega PO xl cal 2500. Det var for at få en daglig beater/dykker klokke.
Så det bruges i dagligdagen og på ferier.
Mit elskede Speedmaster bruger jeg typisk når jeg besøger kunder.
Mit Omega AT Bond bruges til specielle lejligheder, ja og så har det jo glas bagkasse og derfor er det på nu, da min eksem på håndleddet desværre er lidt i gang igen. Men så må Bond jo træde til :-)
Har også en Pingo, et G-Shock og et Omega lommeur.
Har ikke lyst til at sælge/bytte eller købe pt., jo jo hvis lottofar er i sit venlige hjørne så kan jeg da hurtig finde 5-6 ure der er på en ønskeseddel, men igen det har vi nok alle sammen.
Glæder mig til at se dit Dorny når det kommer... bliver spændende

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)