30-04-2018, 12:37 PM
(28-04-2018, 07:40 PM)Kongelunden Skrev: Så gik turen ind forbi nærmeste JLC forhandler, hvor OM havde en fin lille udstilling af de nye Polaris modeller (som allerede vis af claus ovenstående)
.
.
Til sidst røg der så også lige en VC overseas på armen. Jeg er ganske enkelt imponeret over hvor godt denne model sidder - uret smyger sig simpelthen helt perfekt om håndleddet, og er en fornøjelse at have på. Desværre er prisen ikke så imponerendeda man for VC overseas faktisk kan købe både JLC reverso tribute moon og JLC polaris date
![]()
Eller for den sags skyld nappe en PP aquanaut til samme pris.....
Jeg synes den "nye" VC Overseas er maksimalt lækker - med BLÅ skive selvfølgelig!
Pris skiltet - tjaa - alt er jo relativt og man vil jo altid gerne have klokkerne så billige som mulige, men sammenligner man med PP 5711 stål som er en del dyrere(også listepris) så ved jeg godt hvad jeg ville vælge!
Værket i VC'en er desuden X antal gange smukkere end PP's cal. 324(5711)... Sååååååå!
Og ja - er lidt farvet - da det ur jeg har nævnt er måske højest på min liste, men jeg vil stadig mene at argumenterne holder....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)