Tusind tak for en fantastisk rejse med ure
Sådan lyder min tak til min elskede hustru, som jeg mødte i min pure ungdom (vi var begge 17 år) og i dag er jeg 57 år gammel.

Vi har et skønt liv sammen med et par børn og et enkelt barnebarn. I vores unge år og frem til børnene selv blev voksne, der var der ikke de store penge at rutte med og min lyst til ure, var på standby indtil for få år siden, hvor jeg så gav den gas.

Her mødte jeg Claus fra CT-Watches og fik kontakt til Peter Halse, så her startede eventyret og min ur-rejse for alvor.

Der er ingen rød tråd i den og jeg vil heller ikke tale om hvilke ure jeg savner mest, men selvfølgelig er der ure undervejs som godt kunne være blevet i samlingen og andre er foræret til min søn og svigersøn, så deres lager er fyldt op.

Hvis du orker at kigge de mange billeder, så kan du klikke på nedenstående link, hvor du finder mine billeder og nogle er der blevet manipuleret med i Photoshop og andre er blot snapskud.

Det er total crazy og hvorfor det er gået sådan ???...jeg ved det ikke men for pokker hvor har jeg hygget mig med det  Icon_party

Nu er det ikke sådan at min rejse er til ende, men den vil blive sat ned i tempo og hvad så ellers min elskede hun finder på at bruge vores penge til, så er det helt klart hendes tur  Icon_not

Tak fordi i kiggede med og ikke mindst jeres tålmodighed til de mange fotos og i har været flinke til at skrive til mig og jeg vil da stadig følge jeres tråde herinde....jeg synes faktisk det er et rigtig hyggeligt sted, så en stor tak til dem der ejer, og passer denne side.

her kommer linket til de mange billeder.

https://photos.app.goo.gl/fXCE1E5v0a0ZOdTh1
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Beskeder i denne tråd
Tusind tak for en fantastisk rejse med ure - af Miwes - 19-03-2018, 01:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)