13-03-2018, 12:20 PM
Michael,
du er en rar mand og det jeg allersidst ønsker for dig er en skuffelse, specielt skuffelse med uret. Men det er svært at sige lige ud uden at du opfatter min advarsel som en nedsættende udtalelse om U-boat mærket...
Uanset hvad der står på bagkassen eller papirerne, tro ikke på det. Der er mærker, du kan regne med ang. vand afvisning - du har jo selv haft f. eks. Breitling og der er mange mange andre.
Med dit ur ville jeg gå til urmageren og få den tjecket.
Har du ikke en rar urmager du kender og som fikser de lit mere prof håndtag krævende ur-opgaver for dig ? Så kan du glemme alle de her historier om astronomiske priser for trykprøvning og evt. nøjes med en 50´er i kagekassen
Men tjeckes det skal før du synger opera-ariaer under bruseren.
Vh. John
du er en rar mand og det jeg allersidst ønsker for dig er en skuffelse, specielt skuffelse med uret. Men det er svært at sige lige ud uden at du opfatter min advarsel som en nedsættende udtalelse om U-boat mærket...
Uanset hvad der står på bagkassen eller papirerne, tro ikke på det. Der er mærker, du kan regne med ang. vand afvisning - du har jo selv haft f. eks. Breitling og der er mange mange andre.
Med dit ur ville jeg gå til urmageren og få den tjecket.
Har du ikke en rar urmager du kender og som fikser de lit mere prof håndtag krævende ur-opgaver for dig ? Så kan du glemme alle de her historier om astronomiske priser for trykprøvning og evt. nøjes med en 50´er i kagekassen
Men tjeckes det skal før du synger opera-ariaer under bruseren.
Vh. John
(13-03-2018, 12:40 AM)Miwes Skrev: En rigtig flot model og synes det er en god løsning med den hårde lünette i Tungsten
Ps. lige et spørgsmål angående de 50 meters vandtæthed...hvordan er det med U-BOAT og deres garanti, ville det betyder at uret sagtens kan tåle en tur under bruseren ?
Ikke at jeg har tænkt på at dykke med uret, men jeg kunne da sagtens se mig lave nogle Water Spalsh fotos af uret.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)