19-02-2018, 06:12 PM
(19-02-2018, 08:52 AM)gmt-geek Skrev: Hey Claus
Ja det er forbundet både med stor glæde og smerte at interessere sig for ure...
- Glæd dig over at smerten tit er meget værre når det drejer sig om biler, men det ved du vist alt om...
Men når alt kommer til alt så er prisen vel fair nok urets stand samt det arbejde det skal udføres taget i betragtning!
Nå nu vi snakker om kunde service så kan jeg da smide en anekdote ind omkring Dornbluth....
Jeg skulle skifte rem på en Dornyerne og så laver jeg den klassiske med en springbar der flyver i raketfart væk fra uret da jeg skal montere remmen....
De er ikke de helt gængse af slagsen så jeg er nød til at skrive til dem(Dornbluth) og de svarer et par timer senere at de har sendt mig en håndfuld springbars samt et værktøj til at skifte med i et læder etui - free off charge - Dog sendt som alm. post....
Dette brev kom aldrig frem og det skrev jeg til dem hvorefter de beklagede meget og sendte derefter samme indhold afsted med Fedex som jeg havde dagen efter - sq ok service synes jeg!!
Glæd dig til at få dit nye ur og glem regningen - the only way to do it!
vh. Jon
Her kunne andre lære noget
Du har også flere lækre sager fra dem
Yoshikazu Akahane. 28/+50.