12-01-2018, 06:21 PM
Hvis jeg har forstået dig korrekt handler det om at du udføre konstruktive ændringer
På knallertens stel, og det er mig bekendt generelt
ikke tilladt at udføre konstruktive ændringer.
Så er det en anden snak hvor svære de er at opdage, at udskifte et panel på en bil
Er ikke at betragte som en konstruktivt ændring hvis det er udført korrekt
det er derfor der er en uddannelse der hedder pladesmed.
Tuning er generelt lidt af jungle i DK,
Jeg har gjort lidt i det med biler for flere år siden, dengang fik jeg at vide at hvis jeg satte
En anden motor i måtte den kun have en øget effekt på 20% i forhold til den orginale,
Den orginale måtte jeg som udgangspunkt piske alt det ud af jeg ville, men (og sådan et er der)
Uanset hvad skal bilen være lovligt ( ikke special specifik) demissioneret til den ekstra ydelse
I dens konstruktion, styretøj, bremser, ophæng og lignende, og den skal overholde
De forurenings krav der var til bilen fra den var ny ( hvilke dræber meget tuning allerede der)
Jeg havde en Alfa GTV som standard havde 130 HK den fik lagt en TS motor med 148 HK i
Uden andre ændring blev fortaget, der var ingen problemer den blev synet flere gange.
Skulle jeg i dag tune ville jeg som den gang holde mig til stumper med den den tyske TÜV godkendelse
så er man godt på vej når man står i den danske synshal med dyret
men det er en jungle hvor de personlige betragtninger
Fra en betjent eller synsmand nok altid vil spille ind.
Uanset hvad også held og lykke med dit projekt herfra
På knallertens stel, og det er mig bekendt generelt
ikke tilladt at udføre konstruktive ændringer.
Så er det en anden snak hvor svære de er at opdage, at udskifte et panel på en bil
Er ikke at betragte som en konstruktivt ændring hvis det er udført korrekt
det er derfor der er en uddannelse der hedder pladesmed.
Tuning er generelt lidt af jungle i DK,
Jeg har gjort lidt i det med biler for flere år siden, dengang fik jeg at vide at hvis jeg satte
En anden motor i måtte den kun have en øget effekt på 20% i forhold til den orginale,
Den orginale måtte jeg som udgangspunkt piske alt det ud af jeg ville, men (og sådan et er der)
Uanset hvad skal bilen være lovligt ( ikke special specifik) demissioneret til den ekstra ydelse
I dens konstruktion, styretøj, bremser, ophæng og lignende, og den skal overholde
De forurenings krav der var til bilen fra den var ny ( hvilke dræber meget tuning allerede der)
Jeg havde en Alfa GTV som standard havde 130 HK den fik lagt en TS motor med 148 HK i
Uden andre ændring blev fortaget, der var ingen problemer den blev synet flere gange.
Skulle jeg i dag tune ville jeg som den gang holde mig til stumper med den den tyske TÜV godkendelse
så er man godt på vej når man står i den danske synshal med dyret
men det er en jungle hvor de personlige betragtninger
Fra en betjent eller synsmand nok altid vil spille ind.
Uanset hvad også held og lykke med dit projekt herfra
Yoshikazu Akahane. 28/+50.