Facebook siden urtosser - at blive medlem
For at svare på dit spørgsmål, så tror jeg ikke reglen kan fraviges - den er til for, at der ikke kommer alt mulig skrammel til salg derinde. Jeg er medlem af flere ur-grupper på Facebook, men den eneste, hvor der rigtig er aktivitet (faktisk rigtig meget aktivitet) er den danske Rolex gruppe. De andre er lidt stille.

Mht. til DBA vil jeg gerne melde mig under gruppen af useriøse sælgere. Jeg har nemlig haft et par ure til salg på DBA - begge IWC. Det ene fik jeg solgt - det tog noget tid (1-2 måneder) og det andet fik jeg ikke solgt. Nu har jeg så bestemt mig for at beholde det indtil videre :-).

Fælles for begge mine annoncer var, at jeg faktisk ikke fik en eneste useriøs henvendelse. Der var et par nysgerrige, der stillede spørgsmål, som måske dybest set ikke ville købe uret, men ingen henvendelser fra udenlandske fuskere. Den sidste annonce/ur var der 1.389 der klikkede på - mit bud er, at du på ursiden.dk er heldig hvis du får 1/10. Trafikken er bare meget større på DBA.

Held og lykke med salget.
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Facebook siden urtosser - at blive medlem - af onkeldunkel - 09-11-2017, 05:45 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)