01-11-2017, 09:43 AM
(01-11-2017, 09:13 AM)Janus2312 Skrev: Så var det endelig dagen, hvor jeg kunne hente mit "Panerai" hos Klarlund. Uret blev indleveret 19/5, så det har varet lidt tid! Jeg kunne ikke få at
Tænk at de ikke kan sige om der er uægte dele i det eller det er totalt uægte.
Jeg kunne forestille mig at politiken måske er, hvis det ikke har orginal papirer med sig er der tvivl om uret er en superkopi 100 % ligende eller ej. Det er Panerais endelige konklution.
Når det komer til stykket, skulle det ikke undre mig at uret aligevel ikke fejler noget, da ingen direkte kan påveje hvad der er i vejen. Det er som om at hvis der er lidt tvivl grundet manglende papirer, så selv om alt ser meget fint ud, dømmer man det ude. De føler nok det er bedre at sige noget er "fake" og tage fejl, end at sige noget af ægte og tage fejl.
En hul i hovedet sag, som viser at man nok gør klogest i at have orginal papirer med eller bare finde et andet mærke. Det er helt vildt at du ikke fik bedre besked. Måske er det også politiken at hvis papirer er stemplet fra en ikke AD forhandler, så vil Panerai ikke kunne bekræfte ægthed. PÅ den måde kan de måske skade greydealers en smule.
Alt dette er gætterier, men det er i min verden sjusket at man ikke kan påpege præcis hvori, der skulle være et problem.
Jeg er mållås.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)