21-10-2017, 11:00 AM
(17-10-2017, 05:59 PM)stenstrupigen Skrev: Men der viser sig at hele værket er markant anderledes end det de fleste urmagere roder med.
..........
Som Mølback sagde så er Vintage Seiko noget rod at give service. Jeg ved at en del andre vintageforhandlere merer det samme for Rolex værkerne.
Igen - jeg er ikke urmager ............. men dette er altså komplet modsat af, hvad jeg altid har fået at vide fra folk herinde, der har ry for at have forstand på hvad de udtaler sig om.
Jeg har omkring vintage Rolex værker (hvis man lige undtager de mere komplicerede chronografer m.v.) altid fået at vide, at værkerne er helt gængs og ukomplicerede for en urmager at servicere og samle/adskille - det er den manglende adgang til reservedele, der gør at mange urmagere har problemer.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)