21-10-2017, 07:06 AM
Jeg har købt uret på Ebay, de har dog en forældelsesfrist omkring anker. Jeg tror det er 30 dage, og på det tidspunkt var uret et eller andet ikke nærmere angivet sted, måske i Holland? Jeg rejste derfor en sag hos PayPal, og forklarer dem mit problem. De gav så en yderligere frist på 2 måneder til at få afklaret om der er tale om en kopi eller ej. Heller ikke denne frist kunne jeg af gode grunde overholde. Men uvist af hvilke årsager, modtog jeg en mail fra PayPal, om at de havde kigget på sagen, og afgjort at jeg skulle have mine penge tilbage, hvilket jeg fik efter yderligere fem dage.
Det skal nævnes, at sælgeren gennem hele forløbet har været meget hjælpsom, han stiller sig helt uforstående, bl.a. fordi han fortæller, at han selv tidligere har fået serviceret uret hos Panerai!!!
Summa summarum, så ved jeg ikke om uret er et frankenwatch eller en kopi. Jeg tager sjovt nok til Firenze i dag, og når jeg så kommer tilbage henter jeg uret hos Klarlund, og håber da, at de kan fortælle mig mere.
Det skal nævnes, at sælgeren gennem hele forløbet har været meget hjælpsom, han stiller sig helt uforstående, bl.a. fordi han fortæller, at han selv tidligere har fået serviceret uret hos Panerai!!!
Summa summarum, så ved jeg ikke om uret er et frankenwatch eller en kopi. Jeg tager sjovt nok til Firenze i dag, og når jeg så kommer tilbage henter jeg uret hos Klarlund, og håber da, at de kan fortælle mig mere.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)