14-09-2017, 06:54 AM
(14-09-2017, 12:01 AM)longbear Skrev: Jeg er spændt på hvad du oplever mht. gangreserve ved alm. brug. Jeg havde mit på hele lørdagen, som var særdeles aktiv, og alligevel gik det i stå i løbet af natten.
Ser godt ud med det sorte indlæg og den nye bezel, keep it!
Og hvad siger du til "back pressure" på kronen når man skal stille uret :)
Det er charmerende de første gange men ellers "apita".
/L
Takker, jeg tror også at den sorte bezel får lov at blive på !
Kronen og dens små finurligheder er et kapitel for sig og kræver nok en del tålmodighed !! Jeg oplever egentlig ikke de store problemer, når jeg skal stille uret, men mere hvis jeg vil trække det op. Ved optrækning synes jeg nemt, at man kommer til at trække for meget i kronen for at holde den fri af gevindet og så ufrivilligt kommer til at stille på viserne
Men til den pris er det bestemt noget, som jeg kan bære over med !
Gangreserve og nøjagtighed kan jeg slet ikke udtale mig om med nogen sikkerhed endnu, idet jeg ikke har gået med dem i tilstrækkeligt omfang endnu - vintage Amphibia´en, der er manuel kan dog sagtens klare sig med at blive trukket op en gang i døgnet og virker også til at gå ganske nøjagtigt. Det bliver spændende om det også holder over tid.
"Scuba Dude" kommer jeg nok først til at gå rigtigt med, når jeg modtager den bestilte Shark Mesh lænke og så må vi se, hvordan den præsterer. Indtil videre har jeg ikke noget at sige på præcisionen.
De får dog begge hård modstand i kampen om mit håndled af min Pepsi Turtle !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)