08-09-2017, 05:52 PM
Hvad er dette for nogle firmaer???? Når noget sendes til en kunde er det med track and trace. Selv små firmaer kan finde ud af dette.
Uret er ikke i tolden. Enten er det Klarlund som ikke fortæller sandheden eller også er det firmaet i Schweiz. Længere er den ikke!!! En øv situation for dig
I princippet er det vel Klarlund som hæfter for et nyt ur idet det er dem som har stået for at sende det videre.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rent til grin
Uret er ikke i tolden. Enten er det Klarlund som ikke fortæller sandheden eller også er det firmaet i Schweiz. Længere er den ikke!!! En øv situation for dig

I princippet er det vel Klarlund som hæfter for et nyt ur idet det er dem som har stået for at sende det videre.
(13-07-2017, 07:21 AM)stenstrupigen Skrev: Da jeg var i Sct Mathias ure og guld fik vi et Panerai standard skrabet ur ind og min urmager kende ikke mærket, men kunne se, som du siger John, at hele værket var i den billige ende, men balancen var af god kvalitet.
Værkerne lå i ure i 4.000 - 8.000 kr ure med urkaser ikke ligeså stærke som Panerai. Han var lidt overrakset. Personligt er jeg nok ikke så overrasket da jeg har set de samme værker i ure lige fra 5.000 kr til 20.000 kr hvor forskellen lå i kassens design og matrialer.
Dog koster gode balancer en stor del af værkets samlede pris.
Rent til grin

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)