28-08-2017, 08:01 PM
(28-08-2017, 07:53 PM)longbear Skrev:(27-08-2017, 09:50 PM)pbr Skrev: Jeg var faktisk ikke klar over, at du havde gjort lidt i den boldgade
Hvaaaaad? Så har du jo heller ikke set min video :)
Du har nok allerede fundet modding tråden her på forum:
/L
Damn, jeg var HELLER ikke klar over, at du havde lavet en video !!
Tusind tak for links - nu skal der hygges med video og snuses i tråde og efter dele !! Jeg har jo allerede købt lunetter incl. indlæg fra en sælger på eBay, der hedder Arkustime - 210 kr. pr. stk incl. forsendelse ! De er allerede sendt med "Russian Post" incl. Track&Trace
Men hvis jeg går hen og køber 090 tonneau modellen også (hvad jeg jo nok gør), så vil jeg checke dine links ud og se, om ikke der kan findes lidt, der passer godt til den model.
Jeg er også ret spændt på hvilken oplevelse, jeg får i forhold til urværkerne - men min kollega har som sagt OK erfaringer med dem. Men til den pris er alt jo muligt
(28-08-2017, 07:53 PM)longbear Skrev:(27-08-2017, 09:50 PM)pbr Skrev: Den kasse kan du jo faktisk også få uden crown guards - den har modelnr. 670***
670 er ikke identisk med 110 i dimensionerne så vidt jeg kan se. bla har 110 22mm rem, og 670 mangler det "kantede" udtryk jeg ledte efter på hornene.
/L
Ahh, ja det kan jeg godt se nu du nævner det - det er kun på billederne de ligner hinanden, mens de nok ville adskille sig en del fra hinanden, hvis man lagde dem side om side !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)