27-08-2017, 09:50 PM
(27-08-2017, 09:07 PM)longbear Skrev: Vostok Amphibia eller Raketa Amphibia er mit bud. Begge laver compressor kasser og så har de jo også et dejligt in-house værk :)
@PBR - cross posting ;)
Som du måske ved Peter har jeg foretaget en tilsvarende mod for et par år siden og posted her på forum - det er great fun. Lad mig vide om du skal have et par hint til hvor du får stumperne, hvis du ikke allerede har fundet "boris" og Dagaz. Min mesh fandt jeg på ebay, kan finde sælger hvis du er interessert.
skruekrone - ha. Det er ikke IWC/Rolex kvalitet lige på det område, og når man skal sætte uret skal man "apply back pressure" for at key less work fanger viserne.
He he he .............. jeg tror ikke, at der er meget, der matcher IWC/Rolex kvalitet i det hele taget - men sjove og fede ure er det nu alligevel !
Jeg var faktisk ikke klar over, at du havde gjort lidt i den boldgade - men det er jo (med lidt god vilje) naturligvis militærure ! Jeg vil meget gerne have et par hints omkring stumper m.v.. Har dog allerede bestilt mesh hos Strapsco, der er acceptabel kvalitet i forhold til en billig pris + jeg har fundet et par lunetter til 710 og 060 Amphibia´erne.
Men jeg ender nok med at købe tonneau modellen også og dér vil jeg gerne have lidt tips om stumper !
Dog er jeg meget fristet af at gå på jagt efter en original 300m 1967 model som vist på sidste billede, men har på fornemmelsen at der ikke er særligt mange tilbage i en acceptabel stand og til fornuftige penge !! Den originales tonneau kasse havde en super flot og meget "tool-agtig" sunburst polering, der desværre ikke leveres på de nye modeller !
(27-08-2017, 09:25 PM)longbear Skrev: Vostok ala longbear, mangler stadig at lave brushed finish, file crown guards af og farve kransen sort.
Den kasse kan du jo faktisk også få uden crown guards - den har modelnr. 670***
Hvad er din oplevelse/erfaring med værket ? Er det pålideligt og/eller nogenlunde præcist ?
(27-08-2017, 09:16 PM)Avantismo Skrev: Holy fuck...
Den havde jeg aldrig gættet
GOTCHA !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)