Dansk urmærke - Chris Copenhagen
(15-08-2017, 10:24 PM)longbear Skrev: +1 til uniw. for at stikke hovedet i løvens hule og vise os noget de nok godt vidste vi ville vrænge lidt på næsen af.

+1 for at have et firma i danmark og lancerer sit eget urmærket.

-1 for beskrivelserne på hjemmesiden og modelnavnene - de er latterlige, og jeg tænker umiddelbart at de er skrevet af een eller andens niece som har drømme om at blive noget i reklamebranchen. Det værste er dog at de trænger til korrekturlææsning og er faktuelt forkerte: "Dette ur leveres i en lækker sort læderrem i høj kvalitet samt med hvid urskive og i hånd poleret sølv urkasse i rustfrit stål." - man skal vel hverken være lektor i dansk eller metalekspert for at se et par fejl i ovenstående ;). Yderligere er de billeder der er på salgssiden i nær så gode som på "om chris siden". Få fat i en bedre fotograf!

0,0 for designet - det er ikke lige mig men kan godt se hvor I vil hen. Det undre mig dog at der er et marked for designet, men det har I nok bedre check på end mig. Vedr. størrelsen er jeg enig i at 40mm er en god størrelse, men kigger man på de ca 20.000 billeder der sikkert er i vores "hvad har du på armen" tråd, så ser det umiddelbart de lidt større og mere sporty ure der hitter.

0,0 Maradona= 10 - for real? Dér skal jeg sku købe en vokal :)

held og lykke med projektet

1) Tak for input
2) Der kigges på eventuelle fejl
3) De fleste ure i dette forum hører mere til den høje ende. Det er vi ikke i tvivl om, men de henholdsvis 36mm og 40mm var nu mere gældende i det generelle billede på verdensplan
4) Hvilken vokal vil du købe? :-) Der skal jo gerne ligge en historie bag alle mærker og Maradona er således en del af historien her :-)
Mvh. Chris

Besøg vores hjemmeside Uniwatches http://www.uniwatches.dk/ hvor du finder et hav af forskellige ure
[-]
  • longbear
Svar

Beskeder i denne tråd
Dansk urmærke - Chris Copenhagen - af Uniwatches - 15-08-2017, 05:30 PM
RE: Dansk urmærke - Chris Copenhagen - af Miwes - 15-08-2017, 05:59 PM
RE: Dansk urmærke - Chris Copenhagen - af Miwes - 15-08-2017, 06:06 PM
RE: Dansk urmærke - Chris Copenhagen - af pbr - 15-08-2017, 06:36 PM
RE: Dansk urmærke - Chris Copenhagen - af pbr - 15-08-2017, 06:45 PM
RE: Dansk urmærke - Chris Copenhagen - af whoa - 15-08-2017, 08:16 PM
RE: Dansk urmærke - Chris Copenhagen - af Uniwatches - 15-08-2017, 10:35 PM
Dansk urmærke - Chris Copenhagen - af tg - 16-08-2017, 07:25 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)