03-08-2017, 07:25 PM
(03-08-2017, 07:13 PM)Avantismo Skrev: Har man ikke ubegrænsede økonomiske midler er det ikke nemt.
Det tager laaaaaang tid at spare op til ure af en hvis værdi for alm mennesker.
Jeg er lidt ked af at GTG er flyttet ud i de små netværk.
Helt enig - jeg er også ked af den tendens, der er opstået med at GTG er rykket ud og bliver afholdt lokalt og i kredse, hvor man i forvejen kender hinanden godt. Ofte bliver disse GTG annonceret og/eller arrangeret internt blandt de, der i forvejen er i netværket og det kan være meget svært for udefra kommende "nye" at blive optaget i disse.
Noget helt andet, end de GTG der i "gamle dage" blev arrangeret herinde, hvor en af os lagde hus/have/garage/terrasse/sommerhus til og hver især medbragte sine ure og måske lidt til grillen !
Anderledes og imho langt hyggeligere end de GTG, der bliver holdt på restauranter og/eller hoteller, hvor man for nogens vedkommende måske både skal rejse langt, betale en dyr kuvertpris og måske tillige en hotelovernatning (uden at jeg på nogen måde kritiserer arrangørerne for disse).
Men det kan jo også være svært at holde gejsten, hvis arrangørerne hele tiden er de sædvanlige, der må lægge hus til - kan godt forstå, hvis man kører lidt træt i det.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)