Har vintage ure mere sjæl og charme end nye?
Nu er det jo sådan at jeg aldrig har ejet et såkaldt "vintage ur", om jeg kommer til det vil kun tiden vise. Har faktisk flere gange overvejet at anskaffe et ur fra min fødselsdato, men bare ikke kommet dertil endnu;)

Jeg har set vintage ure hvor jeg har tænkt, hold da op det må jeg eje, men omvendt sker det samme med nyere ure konstant. Der er ingen tvivl om at et vintage ur IMO, har langt mere mystisk i bagagen, og hvis ikke et 30-50 år gammelt ur fortæller lidt historie, hvad gør så?

Om det så har mere sjæl og charme, må jo være op til den enkelte at vurdere, men har man nu købt et vintage ur med historie og tilbehør, som mange af baun's fine eksemplarer, ja så er der næppe nogen sammenligning med nyere ure;)

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Har vintage ure mere sjæl og charme end nye? - af T.Hansen - 09-05-2013, 10:07 AM
Re: Har vintage ure mere sjæl og charme end nye? - af MortenKN - 09-05-2013, 03:00 PM
Re: Har vintage ure mere sjæl og charme end nye? - af cecand - 09-05-2013, 08:50 PM
Re: Har vintage ure mere sjæl og charme end nye? - af cecand - 09-05-2013, 09:41 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)